BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 28 Disember 2010

PeRiHaL bLOg

salam 

lama rasanya ku tinggalkan blog nie tanpa ber'tuan'
maklumlah sejak dua mejak nie ke ' bizi' an melanda diri
tapi tak kisah lah bukan nya tak biasa pun
pada awal-awal penubuhan blog nie pun
aku pernah lupakan kewujudan nya
sehingga lah waktu aku mengingati nya kembali
dan saat itu aku hampir2 lupa passwrd..2 pun dengan beberapa kali cubaan..huhu
bukan bermaksud aku mudah melupakan sesuatu yang pernah menjadi milik ku
tapi kerana faktor persekitaran,waktu dan yang berkaitan dengannya
membuat kan   aku terpaksa berbuat demikian..


sebenarnya disini lah aku suka melepaskan lelah yang terasa..
aku menulis kerana  minat dan hobi 
bukan paksaan dari mana-mana pihak
kalau ada paksaan semata pun
jika ia bukan datang dari diri sendiri
takde makna pun..


"niat tidak dapat menghalalkan cara"(ada kaitan ker.huhu..apa-apa jelah)


bukan sesuatu yang melalaikan jika ia bermanfaat
meskipun bukan tuk orang lain.
tapi aku buat tuk diri sendiri
dan itulah kepuasan yang kurasa
paling kurang aku dapat mengisi masa dengan berfikir
untuk menulis kita perlu berfikir seketika
mengatur perkatan-perkataan menjadi satu ayat yang lengkap 
mencari satu idea pokok tuk satu tulisan@entry didalam blog
bukankah itu  bermula dengan berfikir...!!!!
tp itu hanya pendapat peribadi,'mungkin lain padang lain belalang"


sekian..wasalam


##    tulisan lewat malam yang belum kelam

2 ulasan:

ariana's berkata...

Ariana sependapat ngan Nufie..bila nak menulis dah tentu kita kena berfikir dulu...memang ada kebaikannya juga berblog ni..:)

nufie berkata...

yup...ur right Uhkti..hehe