BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 1 Januari 2011

2011

As salam.


Alhamdulillah...masih mampu bernafas dengan kedatangan tahun baru ini..


01/01/2011(cantik no tarikh nie.)


dengan tarikh ini, bermakna kita semua akan menempuh hidup tahun baru 2011..
bagi aku tiada apa-apa yang berubah setiap menjelmanya tahun baru...yang aku tahu,aku semakin dewasa dalam menjalani hidup di bumi Allah ini..


menjelang tahun baru...semua semakin meningkat,bermula dengan usia,tanggungjawab ,amanah yang harus dipikul dan yang turut meningkat adalah kos sara hidup....dan itulah cabaran yang harus diambil..


harapan aku ,agar kita semua mampu meneruskan kehidupan ini dalam kerberktan Illahi...
jangan biarkan diri  kita lalai dengan kesenangan dan kemudahan yang kita miliki hari ini.


aku juga ingin mengucapkan salam tahun baru kepada semua.
doaku untuk semua .....
mari syukuri nikmat dari-NYA
tabah harungi ujian mendatang
cekal dalam setiap godaan  yang melemahkan
amanah  melaksanakan  tanggungjawab
jujur pada setiap tingkah laku.


semoga berbahagia dan berjaya mengharungi onak duri di hadapan hari..




tahun baru
azam baru
kehidupan yang baru.......2011


**n3 pertama di tahun baru.,dalam sibuk-sibuk pindah rumah pun,sempat lagi update blog,sengaja tidak mahu melepaskan tarikh yang cantik ini..huhu



0 ulasan: