BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 16 Ogos 2010

jiKa InI lah TakdirnyA..




















letih rasanya membilang hari
semakin ditunggu hari
semakin lambat pula masa berjalan dan menjelma
kadang aku letih tuk terus berjuang
namun aku tidak bisa menoleh selagi aku hidup di sini
Ya Tuhan Ku YAng ESa
tabah lah hati ini
aku tahu manusia itu sentiasa diuji
kerana itu kau ciptakan kami hamba-hamba Mu
jangan biarkan
aku hanyut dengan kealpaan ini
aku tahu tanpa bimbingan Mu
aku gagal YA Allah
izin kan ku berada pada jalan Mu
walaupun perit yang sering melanda
jangan biarkan aku terduduk terus
gagah kan ku untuk terus berdiri dan berlari
dan jangan biarkan aku berada terlalu lama dipersimpangan
untuk menentukan arah yang harus ku tuju
biarkan setiap pilihan bagi setiap jawapan adalah tepat untuk ku




0 ulasan: