BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 5 September 2010

SelAmAt HaRi rAya MaAf zAhiR& BatIN

salam




buat semua muslimin dan muslimat.tahun ini sekali lagi kita semua umat islam akan menyambut hari raya.setelah hampir sebulan kita berpuasa dan akhirnya hari raya menjelang tiba..semoga hari-hari kita semua akan diredhai dan diberkatii Allah swt..

hari raya merupakan hadiah Allah kepada kita hamba-hambaNYa.ganjaran berpuasa di bulan ramadhan.sesunguhnya hari raya merupakan hari yang indah dan ceria.semua nya berpakaian indah belaka,jelas diwajah keindahan dengan senyuman dipagi raya...

di hari raya ini lah,kita dapat melihat semua ahli keluarga berkumpul untuk merayakan hari raya yang berbahgia ini..yang jauh yang dekat semua pulang ke kampung bagi memeriah kan suasana dihari raya..di hari rayalah ,semua sanak saudara boleh bertemu muka dan bergurau senda,keran mungkin sebelum ini semua sibuk dengan urusan kerja masing-masing..dikesempatan hari yang mulia ini lah,semua kaum kerabat,sanak saudara,rakan taulan bersua muka ,bermaafan dan menceriakan suasana dengan cerita selama tidak berjumpa.

semoga sambutan hari raya tahun ini akan menjadi kenangan yang terindah buat kita semau.dikesempatan di bulan yang baik ini,ku juga ingin memohon sejuta kemaafan..

akhir kata
' selamat menyambut hari raya maaf zahir& batin"

0 ulasan: